måndag 23 mars 2009

Måndag// #tips1 - älskar att norska hiphopare inte kan låta seriösa. även om dom sjunger om att livet är skit, så låter dom lyckligast i världen.

Hej.
Idag upptäckte jag att det måste vara nån idiot som gjort den nya coca cola zero-reklamen. Det är en kille som vaknar upp hos en tjej. Hon går in och duschar, medan han går till kylen för att titta vad som finns(självklart hittar han en cola). Plötsligt knackar det på dörren(det är tjejens föräldrar). Killen får då panik och en tuff SWAT-styrka hoppar in genom fönstret. (de ger killen en väst och sätter munskydd på tjejens hund osv). Utanför fönstret väntar en helikopter i luften. Precis innan killen ska hoppa ut genom fönstret och till helikoptern kommer tjejen ut från badrummet. Killen gör då ett "jag ringer dig-tecken". Sedan hoppar han ut och nu kommer vi till poängen. Killen flyger iväg med helikoptern samtidigt som han spränger huset?(där tjejen var alltså) Fattar inte riktigt meningen med att han ska spränga huset? idiot

Nästa torsdag åker jag till spanien i två veckor typ, så jag nöjer mig lite med det. Extra mycket nu när det tydligen skulle bli fin vinter igen. det är ju bra? nej

Föresten så hatar jag idioter, men jag älskar ordet idiot. tycker det är fint // Stridh

Inga kommentarer: